Minamark Beach Resort | volné termíny | Cestolapka.cz

Minamark Beach Resort Hurghada, Egypt

Slušné
560 RECENZÍ
3.0

Proč s námi na dovolenou
Záloha na zájezd pouze 900 Kč/34 Eur na dospělou osobu při rezervaci více než 60 dní před odletem.
Nabízíme změnu či zrušení zdarma bez udání důvodu alespoň 30 dní před odletem - platí pro rezervace do 28.2.2021, žádné vouchery na další cestu, vracíme peníze obratem
Zdarma změna termínu pokud je některý z klientů pozitivní na Covid-19 před odletem do Egypta
V ceně pojištění léčebných výloh a asistence včetně pojištění Covid-19 pro Vaše bezpečí a pohodlí ceny zahrnují pojištění léčebných výloh a asistence až do 25 mil. Kč/917.000 Eur včetně léčby na onemocnění Covid-19 do 5 mil. Kč/183.000 Eur
Nabízíme možnost připojištění karantény v destinaci

Více informací najdete ZDE.
Oficiální stránky hotelu
Mina Mark Beach Resort
Umístění
- poloha: přímo v centru Hurghady, cca 7 km od letiště. V okolí hlavní promenáda Sakkala a Sheraton Street s nepřeberným množstvím obchodů, restaurací, místních kaváren, rybích marketů, diskoték, internetových kaváren, fast foodů a veřejných pláží s noční zábavou, nedaleko stojí také nově zrekonstruované rybářské a vojenské přístaviště či mešita
- pláž: u menší písečné pláže, pozvolný vstup do moře (vhodná také pro neplavce), molo pro potápěče, doporučujeme boty do vody
Ubytování
- celková kapacita: 300 pokojů s balkonem nebo terasou
- základní vybavení: individuálně ovladatelná klimatizace, telefon, mini lednička, satelitní TV, vysoušeč vlasů, možnost připojení k wifi
- kategorie:
* economy pokoje - o umístění pokoje rozhoduje hoteliér
* superior s výhledem do zahrady nebo na bazén
* deluxe výhledem na moře
Stravování
- v ceně: all inclusive - plná penze formou bufetu (snídaně 7:00-10:00 h, oběd 13:00-15:00 h, večeře 19:00-21:30 h) pozdní večeře (22:00-24:00 h), během dne lehké občerstvení, zmrzlina pro děti (12:00-15:00 h), neomezené množství rozlévaných alkoholických a nealkoholických nápojů místní výroby
- restaurace a bary: 2 hlavní hotelové restaurace, 3 à la carte restaurace, orientální kavárna, bar na pláži, snack bar u bazénu, lobby bar
S ohledem na bezpečnostní opatření v hotelu v rámci pandemie Covid-19 a s tím související ochrany hostů mohou být některé služby/aktivity omezeny jako jsou např. servírování jídla, nápojů a volnočasové skupinové aktivity. Omezení se týká také počtu aktuálně otevřených restaurací, barů apod
Kapacita pokojů
Max. počet osob na pokoji: 3 dosp.os. + 1 dítě do 14 let nebo 2 dosp.os. + 2 děti do 14 let
Náš názor
Příjemný menší hotelový komplex v centu letoviska s dobrým koupáním je vhodný pro méně náročné klienty
Informace k zájezdu
Hotely mohou být z důvodu hygienických opatření obsazeny maximálně na 50% a musely pro bezpečnost hostů přijmout nařízená opatření. Servis jako takový v hotelech omezen není, ale mohou být omezeny některé dílčí služby, např. mohou být zavřené některé restaurace či bary, část bazénů a lázní, některé aquaparky či nelze provozovat některé aktivity jako např. večerní zábavní program. Při pohybu ve vnitřních prostorách i venku může být vyžadováno nošení roušky zakrývající nos a ústa. Klienti mohou být při vstupu do hotelu namátkově podrobeni měření teploty. Hotel může rozhodnout o nahrazení bufetového podávání stravy jejím servírováním. Výslovně upozorňujeme, že omezení vyvolaná platnými opatřeními nejsou vadou zájezdu a neposkytnutí služeb, jejichž poskytnutí je zakázáno, nemůže být reklamováno. Děkujeme za pochopení a Vaši ohleduplnost.

Důrazně doporučujeme klientům podstoupit PCR test před odletem do Egypta. Test nesmí být starší více než 72 hodiny před příletem do Egypta. Pokud budete před odletem pozitivně testování, změníme Vám termín zdarma, vyjma poplatku za pojištění, nebo doplatku za vyšší sezonu, pokud poletíte v jiné sezoně. Testem před odletem si zajistíte klidnou dovolenou, prioritní výstup z letadla a vyhnete se spoustě problémů spojených s testováním v Egyptě, které může trvat i 2 hodiny z důvodu dlouhého čekání v případě příletu několika letadel najednou.

K tomuto hotelu jsme nechytli žádné termíny. Zkuste se podívat na některý z odkazů.

Celkové hodnocení 3.0/5.0
Recenze od uživatele Lenka Mahdalová

Lenka Mahdalová

20.02.2020

2.0

Hotel by potřeboval modernizaci,ikdyž se alespoň snaží renovovat pokojový nábytek není to moc vidět,má nejlepší léta za sebou,za tu cenu jsou i daleko lepší,jídlo docela dobré,výběr by mohl být více rozšířenější

Recenze od uživatele Veronika Slechtova

Veronika Slechtova

28.11.2019

5.0

Malý, klidný, útulný hotel, dobrá kuchyně, bary otevřené celodenně, pláž sice malá, ale možnost využití vyvýšené terasy na opalování a nebo jeden z mnoha bazénů, velké vyžití pro děti, cení se kelímky z papíru místo umělohmotných, pokoje menší, ale čisté, všeobecná dostupnost v okolí hotelu je nezaměnitelnou výhodou, personál jako všude jinde takový i makový,tento hotel má písčitou pláž, ale i molo, je zde skokanský můstek, takže o zábavu postaráno

Recenze od uživatele zdenekrk

zdenekrk

27.11.2019

2.0

Pobyt v hotelu Minamark 2.11.-16.11.2019 pokoj č.902.Po příjezdu do 15 minut pokoj, no pokoj-místo pro přespání. Pokoj byl za náš 15 denní pobyt vytřen asi jen dvakrát, ustláno denně a občas i dekorace z ručníků. Ručníky mnohokrát že byli na zemi v koupelně a viditelně špinavé, tak byli pouze srovnány a ponechány. Koupelna jak vidíte na fotkách hrůza, špína, plíseň, utržená umyvadlová baterie, popraskané umyvadlo, toaletní papír 4 krát za pobyt nedoplněn-takže jsme si ho museli vzít na WC na recepci, zrcadlo za celý pobyt neutřeno, kapky a jakési fleky tam byli po celý pobyt. Úklid vedlejšího pokoje 901 ve 2,30 hodin v noci, stěhování nábytku, rámus, křik že to vzbudilo celý vchod, po mém důrazném okřiknutí se to zmírnilo, leč úklid v nočních hodinách probíhal nadále. Stravování hrůza, maso na příděl, cca 3-5dkg, když jste chtěli přidat tak na Vás koukali jako když jste jim ukradli babičku. Minimální výběr jídel, některá i nepoživačná. Zákusky a pečivo které se asi peče v hotelu okoralé, oschlé, bylo vidět že je již několik dní opětovně servírováno. Na pláži podáván ,,Hamburger“, tedy rokrojená houska potřená hořčicí a do ní nudličky z jater!!!!!!! která byla k obědu. Brambory téměř vždy nedovařené, hranolky dvakrát za pobyt. Maso aťuž mleté či jiné, brambory a vše okořeněné snad jen jedním kořením, každý den mělo vše stejnou chuť. Pokud byl něco jako guláš, kuchař Ván dal dva mini kousky masa z toho jeden byl tlustá flaxa, takže cca 1dkg masa. Kuřata, no byla to jen křídla, hřbety a paličky, pěkné maso nebylo ani jednou vidět. Omáčka z guláše byla další den jako omáčka k jinému jídlu. Talíře a příbory stále chyběli, pikolík odběhne do kuchyně a přinese 1-2 talíře, dalších 10 lidí čeká dál. Čistota talířů šílená, jako kdyby pouze setřeli ubrouskem jídlo a talíře hned šli zpátky na výdej. Když jsem to ukázal pikolíkovi, tak je začal přebírat, jen co jsem se vzdálil dal je nazpět, tak křik a přišel jejich šéf a omlouval se, co je ale platná omluva když se stravujete jak prasata. Na kávu i k snídani pouze 1dcl kelímky, některé i tekly a tak jste si museli dát 2-3 do sebe, aby jste pití donesli-to samé na pláži, když jste si dali do kelímku kávu tak horký nešel přenést, takže opět použití na jeden nápoj 2-3 kelímky v sobě. Výhoda byla že pokud jste si přinesli svůj kelímek, tak jste si mohli čepovat pití do něj. Nikde nabídka koktejlů zdarma, přestože je CK uvádí v ALL. . Za pobyt každý týden nárok na 3 tématické večeře, byli pouze dvě, rybí restaurace v rekonstrukci, když jsme chtěli místo ní Italskou, tak to nešlo. Opět-zaplatily jsme za 3 tématické večeře.. Pláž malá, pokud jste přišli po 8 hodině, šance na lehátko nulové, kdo mu dal pár dolarů tak někde lehátka vyhrabal. Ale proč za vše a za tento špatný servis platit znovu? Vše je přeci v AAL. I přesto že během našeho pobytu zprovozňovali nový plážový bar, celkový dojem špatný. Jinak prostory hotelu, záhonky atd.uklizené a hezké, proto jsem jednu hvězdu přidal. Ale nemění to náš názor že do tohoto hotelu nikdy více. Nevím zda je hotel na tom tak finančně špatně že nemůže nakoupit 100-200 sad nádobí včetně příborů. Papírové kelímky 1dcl, většina tekla. Ale určitě by chtělo investovat a přijmout nové kuchaře. Byli jsme mnohokrát v blízkém hotelu Bella Vista, ten je nabízen také jako 3* ale rozdíl se ani nedá srovnat.

Recenze od uživatele Mirek Kletečka

Mirek Kletečka

06.10.2019

3.0

Pokud přiletíte v noci nebo nad ránem, ubytuji Vás až ve 14 hodin, přicházíte tedy skoro o celý den dovolené a to jsme dali do pasu na recepci hotelu bakšiš. Veškeré nápoje jsou dostupné pouze do papírových kelímku o objemu 1 a 2 dcl. Připadáte si tedy jako v bufetu a většina lidi je nucena brát si najednou několik kelímku. Doporučujeme si vzít s sebou vlastní skleničky na nápoje. U večeře a oběda zapomeňte na možnost načepovat si v jídelně pivo či jiné nápoje než klasické džusíky. Pivo roznáší jeden pingl asi na 300 lidí, víno kyselé. Pokud chcete pivo k jídlu, musíte si ho natankovat při cestě do jídelny u bazénového baru. Jídlo stále stejné, mleté, kuře, hovězí bez evropských klasik jako třeba hranolky.. Hlady netrpíte,ale gastrozážitek nečekejte. Vegetariáni si ale přijdou na své - saláty, dobře udělaný lilek a cuketa.Pozor na hotelový 'šíša bar', za vykouření jedné šíši si naúčtovali 15eur, řešili jsme to s delegátem i na recepci, ale nikdo s tím nic neudělal. V pokoji staré oprýskané dlaždičky, jinak čisté. Pláž čistá , pěkná.Bar u předního bazénu je neobsazen, což je škoda, v jiných hotelech jsme mohli přímo v bazénu sedět u baru, coý je příjemné. Také chybí "barové koutky" pro klidné večerní posezení u pláže s barem. Doporučujeme hotel Bella Vista , je nesrovnatelně lepší, má právě barový koutek u pláže, modernější vybavení, rozmanitá jídla, jediné, co tam oproti Minamarku chybí, jsou skluzavky u bazénu.

Recenze od uživatele Nela Lišková

Nela Lišková

10.08.2019

3.0

Hotel má už nejlepší léta za sebou. Postele jsme samozřejmě dostali s přítelem oddělené, ale nebyl problém je srazit. Vybavení je staré, dostali jsme pokoj s výhledem do oken jiných pokojů. Na pokoji je lednička, sejf zadarmo a šálky, ke kterým každý den doplňují kávu a čaj, ale ne že by je někdy umyli. Televize měla spoustu programů v ruštině, němčině a angličtině. Podle mě nám před předáním neuklidili pokoj. V koupelne byly špinavé ručníky, lavičky od šamponu a chlupaté mýdlo. Lahvičky uklidili asi až po pěti dnech. Nemá smysl dávat bakšiš za úklid ani za pokoj, nic to nezmění. Na pokoji byly asi i štěnice. Viděli jsme zde nějaká zvířátka a známí, kteří cestovali s námi, byli i pokousaní. Uklízeči evidentně nevytírali, jen vysávali, ale jen tak zběžně. Na spoustě míst nám zůstal prach, vlasy a kousky jídla od minulých hostů. Pláž u hotelu byla čistá, moře krásné, při potápění se toho dá i dost vidět. Přístup do vody byl přímo z pláže i z mola, z pláže bych doporučila boty do vody. Jídlo se zda vaří z nejlevnějších surovin, mléko je sušené, rozmíchané s vodou, nejlevnější šunkový salám, zelenina a ovoce byly už po pár dnech dost oschlé. Kuchař buďto nekoření vůbec nebo až moc. Ženám vůbec nedoporučuji chodit samotným ani po resortu. Pokaždé, když jsem byť jen pět minut někde čekala na přítele, vetřel se nějaký číšník/uklízeč/plavčík/prodejce a chtěl číslo. V hotelu je také velké množství místních, koupou se v bazénu často v oblečení. Počítali jsme, že cena odpovídá kvalitě, jednotvárná strava mi nevadila ani staré vybavení hotelu, byla jsem ale znechucená špínou v hotelu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti