Vážení klienti,
děkujeme Vám za projevenou důvěru
při výběru dovolené u naší cestovní kanceláře. Věnujte, prosím,
pozornost následujícím informacím.
Prostudujte si pečlivě na našich
webových stránkách www.bestreisen.cz v sekci COVID 19 informace
týkající se hygienických opatření a omezení z důvodu pandemie
koronaviru v jednotlivých destinacích.
ODBAVENÍ NA
LETIŠTI: Odbavení probíhá elektronicky
na základě Vašeho platného cestovního dokladu a komplexního
Cestovního dokumentu, který je součástí tohoto e-mailu. Po příchodu
na letiště prosíme, abyste věnovali pozornost světelným informačním
tabulím s odlety, kde najdete číslo odbavovací přepážky pro Váš
let. U této přepážky Vám budou, na základě předložení cestovního
dokladu odbavena Vaše zavazadla a vystaveny palubní vstupenky. Pro
klidný průběh odbavení doporučujeme, abyste se dostavili na uvedené
letiště 2,5 hodiny před odletem.
Odlet z Prahy - letiště Václava
Havla Praha, terminál 1
Odlet z Brna - letiště Tuřany, odletová hala
Odlet z Ostravy - letiště Mošnov, odletová hala
NA PALUBĚ:
Let společnosti Smartwings probíhá bez občerstvení. U této letecké
společnosti je možné si do 3 pracovních dnů před odletem objednat
catering. Odkaz na nabídku naleznete zde:
https://www.bestreisen.cz/sluzba-nadstandardni-sluzby.html.
Je doporučeno vstoupit na palubu
letadla s ochranou úst a nosu. Na letištích je doporučeno použít
roušku nebo respirátor. Výjimku mají děti do 2 let a osoby, na
které se vztahují výjimky dle příslušného krizového či mimořádného
opatření. Mějte vždy roušku nebo respirátor s sebou pro případ, že
by letecké společnosti změnili doporučení na nařízení je
použít.
ZAVAZADLA: Cestující má
právo si bezplatně vzít k odbavení do zavazadlového prostoru jedno
zavazadlo o váze maximálně 23 kg na osobu a jedno příruční
zavazadlo do kabiny o váze do 8 kg a maximálních rozměrech 55x40x20
cm. Příruční zavazadlo nesmí obsahovat ostré kovové předměty
(kapesní nože či nůžky) a jakékoliv gely či tekutiny nad 100ml.
Pokud cestuje více osob s jedním společným zavazadlem, váha tohoto
zavazadla nesmí přesáhnout 23 kg. Za překročení váhového limitu se
účtuje poplatek dle příslušné letecké společnosti a je třeba jej
nahlásit a uhradit přímo v cestovní kanceláři ještě před dovolenou.
V opačném případě nebude toto zavazadlo při odbavení na letišti
akceptováno. Za poškození či ztrátu zavazadla při letecké přepravě
odpovídá v plném rozsahu letecká společnost. Prosíme, zkontrolujte
si svá zavazadla bezprostředně po jejich vyzvednutí před opuštěním
celního prostoru. Poté již není možné náhradu nárokovat. Pro
uplatnění nároku vůči letecké společnosti je třeba sepsat protokol
o poškození či ztrátě zavazadla (P.I.R.) u přepážky reklamace. Dále
je třeba doložit platný cestovní doklad a palubní
vstupenku.
Bezpečností pravidla EU pro přepravu
tekutin, aerosolů a gelů naleznete zde:
https://www.prg.aero/bezpecnostni-pravidla
VSTUP NA ÚZEMÍ
BULHARSKA: Do Bulharska není třeba vyplnit
žádný příjezdový formulář a není třeba ani dokládat bezinfekčnost
na Covid-19.
Podmínky vstupu se mohou
měnit, sledujte prosím ve vlastním zájmu
www.mzv.cz.
DELEGÁT: Po příletu do
destinace projdete pasovou a celní kontrolou a následně si
vyzvednete svá zavazadla. U východu z příletové haly Vás bude
očekávat náš delegát označený logem BEST REISEN, který Vás umístí
do transferu a podá základní informace k organizaci pobytu. Delegát
Vám na letišti předá obálku s kontaktem, informací o první
informační schůzce a s aktuální nabídkou fakultativních výletů. 24
hodin před odletem zpět do České republiky se, prosím, informujte u
svého delegáta o platném letovém řádu a času transferu. Letové řády
se mohou měnit.
UBYTOVÁNÍ A
STRAVA: Na základě mezinárodně
platných hotelových směrnic má hotel právo poskytnout ubytování
zpravidla po 14:00. V den odletu je nutno uvolnit pokoje nejpozději
do 12:00 hodin. Stravování formou All inclusive začíná a končí
společně s ubytováním.
NÁVRAT DO
ČR:
Vzhledem k aktuální situaci šíření viru SARS-CoV-2 v ČR a ve světě,
a jeho dopadům, zrušilo Ministerstvo zdravotnictví
ČR s účinností od 9. dubna 2022 všechna protiepidemická opatření
pro osoby vstupující na území ČR po předchozím pobytu v
zahraničí. Při návratu ze
zahraničí od 9.4.2022 není třeba vyplňovat Příjezdový formulář ani
předkládat doklad o bezinfekčnosti. I nadále se však doporučuje
ověřit si podmínky přepravy (včetně doložení bezinfekčnosti, tj.
test, očkování, prodělání nemoci) přímo u sjednaného přepravce
hromadné dopravy.
Podmínky vstupu i návratu se mohou
měnit. Prosím, sledujte webovou stránku Ministerstva zahraničních
věcí ČR www.mzv.cz.
PARKOVÁNÍ U
LETIŠTĚ: Naše CK spolupracuje se
společností GO Parking a nabízíme zvýhodněné parkování přímo vedle
letiště Praha - Ruzyně. Rezervovat si parkovací místo můžete zde:
https://www.bestreisen.cz/sluzba-parkovani-u-letiste.html
CESTOVNÍ
POJIŠTĚNÍ: V případě pojistné
události, máte-li prostřednictvím naší CK uzavřené komplexní
pojištění u pojišťovny UNIQA, kontaktujte asistenční službu Europ
Assistance na tel. +420 296 333 696 (v provozu 24 hodin
denně).
KONTAKT NA
DELEGÁTA:
pan Valentin Grozev: 00359 89 585 0526
Pohotovostní služba naší CK Best
Reisen v České republice: +420 602 573 656
Call centrum: +420 224 828 899 -
pracovní doba PO - PÁ 09:00 - 17:00 hod.
CESTOVNÍ KANCELÁŘ BEST
REISEN VÁM PŘEJE KRÁSNOU DOVOLENOU.
Uvedené časy letů jsou pouze orientační a budou závazně upřesněny v
pokynech k odletu. |