Flamingo Beach | mapa | Cestolapka.cz

Flamingo Beach Slunečné Pobřeží, Bulharsko

Slušné
122 RECENZÍ
3.0

Poloha

Hotel se nachází v centrální části oblíbeného letoviska Sluneční pobřeží u pobřežní promenády. Je vhodný pro klienty, kteří kromě blízkosti pláže upřednostňují také ubytování v centru zábavy. V okolí hotelu jsou obchody, bary a restaurace.


Poloha:



  • v letovisku Sluneční pobřeží

  • 7 km od historické části Nessebaru

  • 30 km od letiště v Burgasu

Vybavení

  • vstupní hala s recepcí a směnárnou

  • hlavní restaurace, lobby bar, bar u bazénu

  • obchod se suvenýry, kadeřnictví

  • Wi-Fi připojení

Pokoje

  • Standardní pokoje s možností jedné přistýlky

  • klimatizace, koupelna, WC, vysoušeč vlasů

  • TV/SAT, telefon, minibar

  • Wi-Fi připojení

  • balkón nebo terasa

Pláž

  • písečná pláž se nachází přímo u hotelu

  • lehátka a slunečníky na pláži za poplatek

Sport

  • venkovní bazén

  • slunečníky a lehátka u bazénu zdarma

  • tenisový kurt, vodní sporty na pláži

  • tématické večery

Stravování

Polopenze formou bufetu (k večeři jsou v ceně nealkoholické nápoje, točené pivo a víno).

Děti

  • bazén, hriště, miniklub

Poznámka

Vážení klienti,

děkujeme Vám za projevenou důvěru při výběru dovolené u naší cestovní kanceláře. Věnujte, prosím, pozornost následujícím informacím.

Prostudujte si pečlivě na našich webových stránkách www.bestreisen.cz v sekci COVID 19 informace týkající se hygienických opatření a omezení z důvodu pandemie koronaviru v jednotlivých destinacích.

ODBAVENÍ NA LETIŠTI:
Odbavení probíhá elektronicky na základě Vašeho platného cestovního dokladu a komplexního Cestovního dokumentu, který je součástí tohoto e-mailu. Po příchodu na letiště prosíme, abyste věnovali pozornost světelným informačním tabulím s odlety, kde najdete číslo odbavovací přepážky pro Váš let. U této přepážky Vám budou, na základě předložení cestovního dokladu odbavena Vaše zavazadla a vystaveny palubní vstupenky. Pro klidný průběh odbavení doporučujeme, abyste se dostavili na uvedené letiště 2,5 hodiny před odletem.

Odlet z Prahy - letiště Václava Havla Praha, terminál 1
Odlet z Brna - letiště Tuřany, odletová hala
Odlet z Ostravy - letiště Mošnov, odletová hala

NA PALUBĚ:
Let společnosti Smartwings probíhá bez občerstvení. U této letecké společnosti je možné si do 3 pracovních dnů před odletem objednat catering. Odkaz na nabídku naleznete zde: https://www.bestreisen.cz/sluzba-nadstandardni-sluzby.html.

Je doporučeno vstoupit na palubu letadla s ochranou úst a nosu. Na letištích je doporučeno použít roušku nebo respirátor. Výjimku mají děti do 2 let a osoby, na které se vztahují výjimky dle příslušného krizového či mimořádného opatření. Mějte vždy roušku nebo respirátor s sebou pro případ, že by letecké společnosti změnili doporučení na nařízení je použít.

ZAVAZADLA:
Cestující má právo si bezplatně vzít k odbavení do zavazadlového prostoru jedno zavazadlo o váze maximálně 23 kg na osobu a jedno příruční zavazadlo do kabiny o váze do 8 kg a maximálních rozměrech 55x40x20 cm. Příruční zavazadlo nesmí obsahovat ostré kovové předměty (kapesní nože či nůžky) a jakékoliv gely či tekutiny nad 100ml. Pokud cestuje více osob s jedním společným zavazadlem, váha tohoto zavazadla nesmí přesáhnout 23 kg. Za překročení váhového limitu se účtuje poplatek dle příslušné letecké společnosti a je třeba jej nahlásit a uhradit přímo v cestovní kanceláři ještě před dovolenou. V opačném případě nebude toto zavazadlo při odbavení na letišti akceptováno. Za poškození či ztrátu zavazadla při letecké přepravě odpovídá v plném rozsahu letecká společnost. Prosíme, zkontrolujte si svá zavazadla bezprostředně po jejich vyzvednutí před opuštěním celního prostoru. Poté již není možné náhradu nárokovat. Pro uplatnění nároku vůči letecké společnosti je třeba sepsat protokol o poškození či ztrátě zavazadla (P.I.R.) u přepážky reklamace. Dále je třeba doložit platný cestovní doklad a palubní vstupenku.

Bezpečností pravidla EU pro přepravu tekutin, aerosolů a gelů naleznete zde:
https://www.prg.aero/bezpecnostni-pravidla

VSTUP NA ÚZEMÍ BULHARSKA:
Do Bulharska není třeba vyplnit žádný příjezdový formulář a není třeba ani dokládat bezinfekčnost na Covid-19.

Podmínky vstupu se mohou měnit, sledujte prosím ve vlastním zájmu www.mzv.cz.

DELEGÁT:
Po příletu do destinace projdete pasovou a celní kontrolou a následně si vyzvednete svá zavazadla. U východu z příletové haly Vás bude očekávat náš delegát označený logem BEST REISEN, který Vás umístí do transferu a podá základní informace k organizaci pobytu. Delegát Vám na letišti předá obálku s kontaktem, informací o první informační schůzce a s aktuální nabídkou fakultativních výletů. 24 hodin před odletem zpět do České republiky se, prosím, informujte u svého delegáta o platném letovém řádu a času transferu. Letové řády se mohou měnit.

UBYTOVÁNÍ A STRAVA:
Na základě mezinárodně platných hotelových směrnic má hotel právo poskytnout ubytování zpravidla po 14:00. V den odletu je nutno uvolnit pokoje nejpozději do 12:00 hodin. Stravování formou All inclusive začíná a končí společně s ubytováním.

NÁVRAT DO ČR:
Vzhledem k aktuální situaci šíření viru SARS-CoV-2 v ČR a ve světě, a jeho dopadům, zrušilo Ministerstvo zdravotnictví ČR s účinností od 9. dubna 2022 všechna protiepidemická opatření pro osoby vstupující na území ČR po předchozím pobytu v zahraničí.
Při návratu ze zahraničí od 9.4.2022 není třeba vyplňovat Příjezdový formulář ani předkládat doklad o bezinfekčnosti. I nadále se však doporučuje ověřit si podmínky přepravy (včetně doložení bezinfekčnosti, tj. test, očkování, prodělání nemoci) přímo u sjednaného přepravce hromadné dopravy.

Podmínky vstupu i návratu se mohou měnit. Prosím, sledujte webovou stránku Ministerstva zahraničních věcí ČR www.mzv.cz.

PARKOVÁNÍ U LETIŠTĚ:
Naše CK spolupracuje se společností GO Parking a nabízíme zvýhodněné parkování přímo vedle letiště Praha - Ruzyně. Rezervovat si parkovací místo můžete zde: https://www.bestreisen.cz/sluzba-parkovani-u-letiste.html

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ:
V případě pojistné události, máte-li prostřednictvím naší CK uzavřené komplexní pojištění u pojišťovny UNIQA, kontaktujte asistenční službu Europ Assistance na tel. +420 296 333 696 (v provozu 24 hodin denně).

KONTAKT NA DELEGÁTA:
pan Valentin Grozev: 00359 89 585 0526

Pohotovostní služba naší CK Best Reisen v České republice: +420 602 573 656

Call centrum: +420 224 828 899 - pracovní doba PO - PÁ 09:00 - 17:00 hod.

CESTOVNÍ KANCELÁŘ BEST REISEN VÁM PŘEJE KRÁSNOU DOVOLENOU.


Uvedené časy letů jsou pouze orientační a budou závazně upřesněny v pokynech k odletu.

Červen - Od 12 051,-

Celkové hodnocení 3.0/5.0

K tomuto hotelu jsme bohužel nechytili žádné konkrétní recenze. Zkuste se podívat na některý z odkazů.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti