Resort Relax - Dolní Vltavice | volné termíny | Cestolapka.cz

Resort Relax - Dolní Vltavice Horní Planá, Česká Republika

Velmi dobré
60 RECENZÍ
3.6

K tomuto hotelu jsme bohužel více informací nechytili. Zkuste se podívat na některý z odkazů.

K tomuto hotelu jsme nechytli žádné termíny. Zkuste se podívat na některý z odkazů.

Celkové hodnocení 3.6/5.0
Recenze od uživatele Martin Cimrak

Martin Cimrak

27.08.2020

5.0

Velice krásný hotel. Bohužel jsem zde byl pracovně, tak jsem z hotelu viděl pouze terasu. Ale třeba budu mít někdy štěstí a zdržím se déle

Recenze od uživatele Michael Kunert

Michael Kunert

22.08.2020

4.0

Jednodusse lepsi prumer. Velke pokoje. Za nas tak 3+ hvězdy. Polopenze byla slabsi, rano fronty na snidane, ale ochotny seniorni personal. Úklid: pouze vymena rucniku, po dvojím upozorneni jsme se dockali i vytreni podlah. Welness nebylo v cene takze za tu cenu by to mohlo byt zahrnuto. Nepamatuji si den kdy by kolem nas nepadaly pribory a talirky kvuli mlademu personalu v restauraci. Bylo to fajn ale dovolenou nechcete mit jen fajn nebo ne?

Recenze od uživatele Miroslav Hokes

Miroslav Hokes

20.08.2020

3.0

Dovolím si naprosto čerstvou recenzi (8/2020), jsme ještě v hotelu. Poplatek za parkování je podle mne nesmyslný, jinak než autem se sem většinou nejezdi a tak poplatek za parkování je v podstatě jen navýšení ceny za ubytování. Otázkou je jestli to má hotel zapotřebí, u 4* hotelu v této lokalitě mě to přijde spíše trapné. Stejně tak poplatek za vstup do bázenu. Rodině se to dost prodraží. Opět jen další cesta jak z lidí vytáhnout víc, hotel se prezentuje jako wellness a relax na Lipně, ale ten si musíte připlatit. A teď asi to NEJZÁSADNĚJŠÍ, RESTAURACE. Jsou tu 2 restaurace, jedna v hlavní budově a druhá, označena jako Grill Bar. V dnešním menu v GrillBaru byl několikrát jako příloha uveden salát Coleslaw. Pokud si něco s ním objednáte, tak nedorazí a teprve potom se dozvíte, že není, protože nepřišlo zelí. To se nám stalo v poledne. OK, řeknete si "tak to oni nějak vyřeší", ale omyl. Večer je to stejné, opět se to dopředu nedozvíte a jídlo dorazí bez něho. Nikde žádná informace, že pokrm z menu je nekompletní. Pochopím, že něco nedorazí, ale nepochopím, jak se ve 4*hotelu neumí provozní postarat, aby se to za den napravilo. Očividně je to každému jedno. Z toho si snadno uděláte představu jak je tu host důležitý. On je problém dojet někam do marketu pro těch pár hlávek, aby to mohlo fungovat. No a když si večer objednáte to nejdražší co mají (Sirloin steak, 380 Kč), který prý připravují Suis Vide, tak po hodině čekání dorazí naprosto nechutné, tvrdé a studené maso s hranolky, které ve friťáku někdo zapomněl. Milé servírky to bohužel nedohoní, i když si zaslouží obdiv. Jsou příjemné a ochotně ten pokus o steak s omluvou odnesly zpět. Alespoň, že jsem si mohl spravit chuť v hlavní restauraci, kde hovězí líčka byla super, včetně perfektního Creme Bruee. Jako poslední jen poznámka, že v pokoji s balkónem a výhledem na Lipno (jeden z dražších pokojů a na slunečné straně) není klimatizace a nahrazuje ji stolní větrák Sencor. Docela úsměvné. Být majitelem tak se alespoň zamyslím. Ale ono to asi nikoho netrápí, ovce přece stejně přijedou. Skvělé místo, špatné vedení. ********************************* Poznámka po odpovědi vlastníka: Dobrý den, recenzi jsem odesílal v noci, před naším odjezdem. Svůj zážitek jsem sdílel i se zaměstnanci hlavní restaurace a bylo mne doporučeno, abych to právě napsal do recenzí. Že jinak nikdo nic neřeší, ale na negativní recenze dáte. Konečně ani nevím, proč bych měl na hotelu někoho nahánět a řešit to manažersky. Mám řešit proč není celý den zelí, proč je nejdražší steak k nejídlu, proč se platí za parkování, proč není klimatizace apod.? Mám pocit, že je spíše prací někoho jiného se postarat o to, aby to vše bylo OK a pokud není host spokojen, tak si to třeba i interně předat. Každopádně ale musím maximálně pochválit "hlavní restauraci", té není co vytknout, jídlo je super.

Recenze od uživatele Dominik Vrága

Dominik Vrága

08.08.2020

5.0

Se vším jsme byli naprosto spokojeni, akorát při podávání svíčkové nám chyběl takzvaný terč (citron se šlehačkou).

Recenze od uživatele Zdeněk Polášek

Zdeněk Polášek

30.07.2020

5.0

Velmi příjemní zaměstnanci od prvotního kontaktu na recepci, ale zejména jmenovitě pan Richard s paní Jarmilou z restaurace a barmanka Tereza z Regaty. Velmi vstřícní , ochotní a hlavně velmi vtipní.

Recenze od uživatele Kristýna Šebková

Kristýna Šebková

15.07.2020

4.0

Nebyli jsme zde tedy ubytovaní ale zastavili jsme se tu dnes 15.7. 2020 na jídlo v hotelové restauraci. Obsluha byla příjemná a jídlo dobré ale na každé jídlo jsme dlouho čekali a nebyli jsme jediní. Chápu, hlavní chod trvá déle, ale čekat takovou dobu i na dezert což bylo brownies (ani nebylo ohřáté takže příprava minimální). Možná měli plnou restauraci uvnitř... nevím. Jinak nemám co vytknout.

Recenze od uživatele Petr Mach

Petr Mach

15.07.2020

2.0

Už při příjezdu se paní servírka omlouvala hostům za čekání. Objednat jsme si stihli do 15 minut a vypadalo to nadejně. Po hodině co už okolo nás všichni platili jídlo stále nebylo. Paní servírka se opět omluvila, že na nás zapomněla:-( Menu slibovalo zajímavé možnosti, ceník realitu Lipenské přehrady..Pěkné místo, ale příště to jako tutovku na celodenní výlet okolo Lipna vynechám...

Recenze od uživatele Pavel Petras

Pavel Petras

09.07.2020

1.0

Rád bych se podělil o své dojmy z tohoto pobytu v období 7.7 - 10.7. 2020. Musím říct, že jsem recenzi vždy psal až po skončení pobytu tady musím udělat vyjímku. Už při vstupu na pokoj a otevření balkonových dveří bylo pro mě překvapení, že slyším zvuky pil, vrtaček a různého nářadí. Takže připlacení za pokoj s balkonem a výhledem na jezero pro tento pobyt to nebylo úplně pravé. Po chvilce jsem to nevydržel a šel jsem se zeptat na recepci jestli nemůžu dostat pokoj v klidnější části, tak mi nabídli pokoj nižší kategorie bez balkonu. Bylo mi vysvětleno na recepci, že práce probíhají od 9h do 17h a že není narušen noční klid. Tak to je super dovolená jak na stavbě, ale budiž nakonec jsem si řekl ,,to vydržíš". Co ten hotel dělal, když byl covid a měl zavřené 3 měsíce a teď, když jim začíná sezóna a měli by mít pro své klienty vše připravené, tak tady budují pergolu. Být majitelem tohoto hotelu, zamyslel bych se!!!!!! Vrchol dnešního rána bylo, když pustili žehlící desku na zámkovou dlažbu, tak to bylo na pokoji, jak kdyby mělo přijít zemětřesení.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti